Voksenkoret

Kom og syng med i Butterup-Tuse Kirkers voksenkor

Har du lyst til at være en del af et hyggeligt og afslappende fællesskab? Så er du meget velkommen i Butterup-Tuse Kirkers voksenkor. Det er gratis at deltage, og der kræves ingen forudsætninger. Organist Sune Vejlby Brogård er korleder.

Vi synger velkendte sange og korsatser i alle genrer og indstuderer salmer og motetter, der kan indgå i gudstjenester omkring kirkens højtider.

I løbet af efteråret kommer koret til at deltage i en høstgudstjeneste og en aftenandagt, og når adventstiden nærmer sig, bliver der også bud efter koret, når julen skal synges ind. I forårshalvåret deltager koret i en af påskens gudstjenester og ligeledes en aftenandagt.

Øvested og -tidspunkt: Tuse Kirkehus, Tuse Byvej 47, om onsdagen kl. 19.30-21.00.

Vi glæder os til at se nye som gamle kormedlemmer!

På glædeligt gensyn
Sune Vejlby Brogård